Amedspor’da iç transfer bir bir belli oluyor. Bu kapsamda geçen sezon devre arasında Hatayspor’da transfer edilen sol bek Oğuzhan Matur ile yollar ayrıldı.

Oğuzhan Matur’un açıklaması şöyle: “Çok güzel anılar biriktirdiğim Amed SK ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık. Bu kısa süreçte güzel zaman geçirdiğim takım arkadaşlarıma, hocalarıma, başkanımıza, yönetimimize ve kulüp çalışanlara çok teşekkür ediyorum. Özellikle beni ilk günden çok sıcak karşılayan Diyarbakır halkına ve coşkulu taraflarlara minnetlerimi sunarım. Hoşçakalın”
Kaynak: Haber Merkezi





