TFF 1. Lig'de mücadele eden Diyarbakır temsilcisi Amedspor'un Kulüp Başkanı Burç Baysal, sponsorlukların kulübün toplam gelirindeki payına dair önemli açıklamalarda bulundu.
SPONSORLUKLARIN GETİRİSİ NE KADAR?
Amedspor Kulüp Başkanı Baysal, sponsorluk gelirlerinin, kulübün genel bütçesinin yalnızca yüzde 2 ila yüzde 3'ünü karşıladığını belirtti.
Öte yandan bu açıklama, kulübün mali yapısının büyük ölçüde sponsorluk dışı kaynaklara dayandığını gösteriyor. Kulüp gelirlerinin diğer kalemleri arasında bilet satışları, lisanslı ürün satışları, yayın gelirleri ve diğer bağışlar gibi kalemlerin yer aldığı tahmin ediliyor.
Amedspor gibi büyük bir taraftar kitlesine sahip kulüpler için sponsorluk dışı gelir kaynaklarının geliştirilmesi, sürdürülebilirlik açısından büyük önem taşıyor.