Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Saadet Oruç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında Amedspor’un yeni başkanı Nahit Eren’i tebrik etti. Oruç paylaşımında, “Amedspor Başkanlığı’na seçilen, Diyarbakır eski Baro Başkanı değerli hukukçu Nahit Eren’i kutlar, başarılar dilerim” ifadelerini kullandı.

VİDEO- Diyarbakır Barosu Başkanı Nahit Eren’in konuşması damga vurdu!

Kürt futbolcuyu Hem Porto hem Amedspor istiyor: İşte o isim!
Kürt futbolcuyu Hem Porto hem Amedspor istiyor: İşte o isim!
İçeriği Görüntüle

Öte yandan Eren’i birçok siyasetçi tebrik mesajı yayınladı.

Kaynak: Haber Merkezi