Diyarbakır'da son günlerde 40 derecenin üzerindeki sıcaklıklar etkisini sürdürürken, 14 binlik yeni bir klima satın alan bir vatandaş, ürünü kullanamadan mağdur oldu.
TÜKECİTİ DURUMU YETKİLİ SERVİSE BİLDİRDİ, HERHANGİ BİR ÇÖZÜM ALAMADI
Klimanın kurulumu yapıldıktan birkaç gün sonra dış ünitenin çalışmayı durdurduğunu ve iç ünitedeki ışığın sürekli yanıp söndüğünü belirten tüketici, durumu hemen Diyarbakır Kayapınar yetkili servisine bildirdi.
Öte yandan arıza kaydı açılmasına rağmen dört gündür herhangi bir çözüm üretilmediğini ve servisten kimsenin gelmediğini ifade eden müşteri, bu durumun hem sıfır ürünün arızalı çıkması hem de müşteri hizmetlerinden destek alamamak nedeniyle markaya olan güvenini sarstığını dile getirdi.
Gökhan isimli vatandaş, "Kullanmaya fırsat bulamadan bozulan klimam nedeniyle mağdur oldum" diyerek arızanın acil şekilde giderilmesini, mağduriyetinin çözülmesini ve iade hakkı konusunda bilgi verilmesini talep ediyor.
Diyarbakır'ın kavurucu sıcağında serinlemek isteyen vatandaşın bu yaşadığı sorun, tüketici hakları ve satış sonrası hizmetlerin önemini bir kez daha gözler önüne seriyor.