Antalya Antep seferini yapan Diyarbakır otobüsü kaza yaptı. Kaza sonrasında yolculuğu yarıda kalan yolcuların mağdur olduğu, firmadan alternatif çözüm veya bilet iadesi alamadıkları iddia edildi.
Kazazedelerden Atakan isimli yolcu, yaşadığı mağduriyeti dile getirerek firma hakkında şikayette bulundu.
"YOLCULUK YARIDA KALDI, ALTERNATİF ÇÖZÜM SUNULMADI"
Atakan isimli yolcunun aktardığı bilgilere göre, kaza 16 Ekim gecesi saat 01.10 sularında Antalya-Gaziantep güzergahında seyir halindeyken meydana geldi.
Kaza sonucunda yolculuğunun kesintiye uğradığını belirten yolcular, firmadan hiçbir şekilde destek göremediğini öne sürdü.
Mağdur yolcu, "Yaşanan bu olay sonucunda yolculuğum yarıda kaldı ve herhangi bir alternatif çözüm (başka bir araç, konaklama veya transfer) tarafımıza sunulmadı" ifadeleriyle firma yetkililerinin ilgisizliğinden yakındı.
İNTERNETTEN ALINAN BİLETİN İADESİ REDDEDİLDİ
Öte yandan biletini internet üzerinden satın aldığını belirten yolcu, kazanın ardından firma yetkilileriyle iletişime geçerek bilet ücretinin iadesini talep etti. Ancak yolcunun bu talebinin firma tarafından reddedildiği iddia edildi.