İnternet üzerinden bilet alan Büşra isimli vatandaş, 12 Kasım yerine yanlışlıkla 11 Kasım tarihine bilet almasının ardından, biletlerinin kullanılmaz hale gelmesiyle 3200 TL zarara uğradı.

Otobüs firmasının, sefer saatinden yaklaşık 2 saat sonra yolcuyu araması, iade hakkını da ortadan kaldırdı.

ŞOFÖRDEN GECİKEN ARAMA, BİLETLERİ İPTAL ETTİ

Diyarbakır tren yolunda temizlik seferberliği
Diyarbakır tren yolunda temizlik seferberliği
İçeriği Görüntüle

Mağduriyetini dile getiren Büşra isimli vatandaş, otobüs şoförünün kendilerini sefer saatinden yaklaşık 2 saat sonra aradığını belirtti.

Büşra isimli yolcu, "Şoför bizi aradığında biletimizin tarihini yanlış aldığımı fark ettim. Şoför, daha erken fark etseydik biletlerimizi iptal edip ücret iadesi yapabileceklerini söyledi.

Ancak ne yazık ki, geç arandık. Bu nedenle dört kişilik, 3200 TL tutarındaki biletlerimiz tamamen yandı" dedi.

Diyarbakır Otogarı Fotoğraf

FİRMA YARDIMCI OLMAYI REDDEDİYOR

Yaşadığı mağduriyet üzerine derhal Diyarbakır firmasının müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğini aktaran yolcu, "Sefer saatini kaçırdığımız için biletlerin kullanılamaz hale gelmesi anlaşılabilir. Ancak, şoförün bizi sefer saatinden bu kadar geç araması, bizim iptal/iade hakkımızı da elimizden aldı" şeklinde konuştu.

Firma yetkililerinin, geç aramalarından dolayı kendilerine yardımcı olamayacaklarını ve ücret iadesi yapmayacaklarını bildirdiklerini söyledi.

Tüketici, ilk kez böyle bir durumla karşılaştığını belirterek, "3200 TL'lik biletlerimizin kullanılmamasına rağmen ücret iadesi yapılmaması kabul edilemez. Mağduriyetimizin giderilmesini ve ödediğim bilet ücretinin iade edilmesini talep ediyorum" diyerek yetkililere çağrıda bulundu.

Muhabir: Fatih SURUÇ