Diyarbakır'ın Eğil ilçesinde yaşayan bir vatandaş, internet üzerinden sipariş ettiği klimanın teslimatında yaşanan sorunlar nedeniyle mağdur olduğunu dile getirdi. Yaklaşık bir ay önce verdiği siparişin tahmini teslimat tarihini iki hafta aşmasına rağmen kendisine ulaşmadığını belirten vatandaş, ürünün Diyarbakır'a kadar geldiğini ancak adresine teslim edilmediğini söyledi.

Hasta Olmayın Klima Sıcak Ayarı Kaç Derece Olmalı

LOJİSTİK FİRMASIYLA İLETİŞİM KURULAMIYOR

Diyarbakır’ın 2 mahallesine hem içme suyu hem de kanalizasyon
Diyarbakır’ın 2 mahallesine hem içme suyu hem de kanalizasyon
İçeriği Görüntüle

Vatandaşın şikayetine göre, bu süreçte hem satıcı firmanın müşteri hizmetleri hem de lojistik firmasıyla defalarca iletişime geçme girişimleri sonuçsuz kaldı.

Öte yandan özellikle lojistik firmasının Diyarbakır şubesinin telefonlarının kapalı olması ve hiçbir şekilde geri dönüş yapılmaması, mağduriyeti daha da artırdı. Müşteri olarak yaşadığı bu durumun kabul edilemez olduğunu ifade eden vatandaş, elinde ürünün garanti belgeleri olduğunu ve bir an önce klimasının kendisine teslim edilmesini talep etti.

Bu olay, internet alışverişlerinde yaşanan lojistik aksaklıkların olumsuz etkilerini bir kez daha gözler önüne serdi.

Muhabir: Onurcan GÜLER