Diyarbakır’ın Bağlar ilçesi Bağcılar Mahallesi’nde yaşayan 22 yaşındaki F.M., 7 Ağustos Perşembe günü “Markete gidiyorum” diyerek evden çıktı. Cep telefonuna da ulaşılamayan genç kadının ailesi yaptığı kayıp başvurusu üzerine polis ekipleri ve arama kurtarma ekipleri harekete geçti.

Diyarbakır'da piknikçiler gitti, çöpleri kaldı! Belediyeden uyarı
Diyarbakır'da piknikçiler gitti, çöpleri kaldı! Belediyeden uyarı
İçeriği Görüntüle

Edinilen bilgilere göre, İstanbul’da olduğu ortaya çıkan genç kadının polis ekiplerine ifade verdiği öğrenildi. Ayrıca F.M.'nin neden İstanbul’a gittiği öğrenilemezken ailevi sorunlar yaşadığı öne sürüldü.

Muhabir: Remziye ÇELİK