Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Gürbüz Mahallesi Güzergahı Yenilendi. Gürbüz güzergahında hizmet veren aracımız, grup yolunu kullanarak Ağaçlıdere, Kartaltepe, Yağmurlu, Osmanlı, Balpınar ve Kengerli mahallelerine ulaşım sağlayacaktır. 14 Temmuz 2025 Pazartesi günü itibarıyla hizmet vermeye başlayacak. Hat, hafta içi her gün hizmet verecektir” ifadeleri kullanıldı.

Diyarbakır Valiliği uyardı: O bölgelere park edilen araçlar çekilecek!
Diyarbakır Valiliği uyardı: O bölgelere park edilen araçlar çekilecek!
İçeriği Görüntüle

İşte otobüsün yeni güzergahı:

Kaynak: Haber Merkezi