Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpler temizlendi. Belediye, ziyaretçilerin sağlıklı bir ortamda dinlenmeleri ve eğlenmeleri için gerekli tedbirleri almaya başladı.

Diyarbakır’da şifanın adresi: Turizm sezonuna hazır, ziyaretçilerini bekliyor!
Diyarbakır’da şifanın adresi: Turizm sezonuna hazır, ziyaretçilerini bekliyor!
İçeriği Görüntüle

Çevre temizliğini yapan ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bırakmalarını istedi.

Kaynak: İHA