Diyarbakır’da ekmeğe zam yapıldı: Sebebi belli oldu!
Diyarbakır’da ekmeğe zam yapıldı: Sebebi belli oldu!
İçeriği Görüntüle

Tokat'tan Diyarbakır, Mardin, Urfa ve Midyat'ı kapsayan bir geziye çıkmak isteyen Zeynep isimli bir vatandaş, anlaştığı tur şirketinin sunduğu hizmetlerden büyük hayal kırıklığı yaşayarak adeta bin pişman oldu.

4-7 Eylül tarihleri arasında düzenlenen Premium GAP turu paketine ailece katılan mağdur vatandaş, broşürlerde ve satış sırasında vaat edilen lüks araç, konaklama, her şey dahil yemek ve araç içi ikram gibi hizmetlerin hiçbirini tam anlamıyla alamadıklarını belirtti.

Diyarbakır Hasanpaşa Hanı Sur

VAAT EDİLEN HİZMETLER YERİNE GETİRİLMEDİ

Turun başlangıcında kendilerine eski tip bir otobüs sunulduğunu belirten vatandaş, yolculuk sırasında aracın aşırı hız ve ani frenlerle kullanılması sonucu balatalarının hasar gördüğünü, duman çıktığını ve yağ akıttığını aktardı.

Gece yarısı dağ başında mahsur kaldıklarını da ekleyen vatandaş, turun yaklaşık 3 saat gecikmeli başladığını ve sonrasında iki ayrı okul minibüsüyle, klimaları çalışmayan ve sadece talep edildiğinde su ikram edilen araçlarla yolculuk yapmak zorunda kaldıklarını dile getirdi.

"Her şey dahil" paket satın almalarına rağmen, yemekler ve içecekleri kendilerinin ödediğini ve belirtilen yemek dışındaki alternatifler için de ek ücret alındığını vurgulayan vatandaş, tur programında yer alan bazı gezi noktalarına da gidilmediğini ifade etti.

SORUNLARA KARŞI KAYITSIZLIK VE YÜKSEK ÜCRET

Yaşadıkları tüm sorunları tur rehberine ve şirkete iletmelerine rağmen yardımcı olunmadığını, aksine üste çıkıldığını belirten vatandaş, 4 kişi için toplam 30 bin TL ödeme yaptıklarını ancak vaat edilen hizmetlerin hiçbirinin karşılanmadığını söyledi. Tokat'tan başlayıp Diyarbakır, Urfa, Mardin, Midyat ve Kahramanmaraş güzergahını kapsayan bu turda ciddi bir mağduriyet yaşadıklarını belirterek, tur firması sebebiyle gezilerinden bin pişman olduklarını dile getirdi.

Muhabir: Onurcan GÜLER