İlçede 20 yıldır yemek sektöründe hizmet veren Emin Topçu, aşırı kilolarından şikayetçi olmaya başlayınca ekmek ve şeker tüketimini bırakmaya karar verdi. Kendine özgü bir beslenme programı hazırlayan Topçu, sabahları iki adet haşlanmış yumurta, domates ve salatalık, öğlen öğünü ise bir kase yoğurt ve salata tüketimine başladı.

Diyarbakır’da öğretmen ve öğrenciler klip çekti: O ilçeyi tanıttı
Diyarbakır’da öğretmen ve öğrenciler klip çekti: O ilçeyi tanıttı
İçeriği Görüntüle

Çayda da şekeri kullanmadığını belirten Topçu, bu diyetle 3 ay içinde 25 kilo vererek 100 kilodan 75 kiloya düştüğünü söyledi. Topçu, kilo vermek isteyen herkesin ekmeği ve şekeri hayatından çıkarmaları gerektiğini ifade etti.

Muhabir: Mücadele Gazetesi