TFF 3. Lig 2. Grup ekiplerinden Diyarbekirspor, 2025/26 sezonu Ziraat Türkiye Kupası 1. Eleme Turu'ndaki rakibini öğrendi. Kura çekimi sonucunda Diyarbakır temsilcisinin rakibi, Bölgesel Amatör Lig kulübü Bitlisspor 1916 oldu.

MAÇ DİYARBAKIR’DA OYNANACAK

Diyarbekirspor küme düşme hattına girdi: Son 2 maç!
Diyarbekirspor küme düşme hattına girdi: Son 2 maç!
İçeriği Görüntüle

Diyarbekirspor yönetimi, kupada uzun soluklu bir serüven hedeflediklerini belirtirken, ilk maçı kendi sahalarında oynamanın avantajını kullanmak istiyor. Maç, 2 Eylül 2025 tarihinde Diyarbakır'da oynanacak. Yeşil-kırmızılı ekip, taraftarının da desteğiyle ilk turu geçerek kupada ilerlemeyi amaçlıyor.

Muhabir: Onurcan GÜLER