2023 yılında Fenerbahçe’ye transfer olan genç futbolcu Ozan Suncak’ın, 2021 yılında yapılan Kürdistan bayrağının olduğu paylaşımın altına “Her biji” yazması, Fenerbahçe’den veto yemesine sebep oldu.

SUNCAK’A AMEDSPOR SAHİP ÇIKTI

Amedspor’un ardından Mardinspor bayrağı da İstanbul Boğazı’na asıldı!
Amedspor’un ardından Mardinspor bayrağı da İstanbul Boğazı’na asıldı!
İçeriği Görüntüle

Fenerbahçe’den veto alan Ozan Suncak’a 6pas’a göre, Diyarbakır temsilcisi Amedspor sahip çıkarken oyuncu, Amedspor’un A Takım seçmelerinde de yer aldı.

Fenerbahçe’den Veto Aldı, Amedspor Sahip Çıktı! Ozan Suncak

Kaynak: Haber Merkezi