Tuğçe isimli bir vatandaş popüler alışveriş uygulaması üzerinden satın aldığı ürünün İstanbul içi yerine Diyarbakır’a gönderilmesinden dert yandı. Pendik’ten Sancaktepe’ye teslim edilmek üzere özel kargo şirketi ile yola çıkan ürün gönderim İstanbul içi ve yarım saatlik mesafe olmasına rağmen aktarmada Diyarbakır’da olduğu göründü.
İstanbul içi bir kargonun Diyarbakır’a yönlendirilmesini “Tamamen anlamsız ve kabul edilemez bir durum olarak değerlendiren alıcı, gerekli kurumlara şikayette bulundu.

KARGODAN HİÇBİR AÇIKLAMA YAPILMADI
Mağdur olan müşteri, “Bu süreçte ben müşteri hizmetlerine ulaşamadım, ancak gönderici hanımefendi iletişime geçtiğinde de bir çözüm sunulmadı. Bir gün içinde hareketlenme olmazsa tekrar iletişime geçin denildi. Fakat 3 gündür hiçbir ilerleme yok.
Üstelik kargonun neden Diyarbakır’da olduğu konusunda da hiçbir açıklama yapılmadı. 325 TL ödeyerek aldığım ürünümün, acilen ve sağlam bir şekilde tarafıma teslim edilmesini istiyorum.
Bu tür aksaklıkların tekrar yaşanmaması için de gerekli incelemenin yapılmasını talep ediyorum” ifadelerinde bulundu.




