Süper Lig’in devleri Diyarbakır duvarlarında: Gören telefonuna sarılıyor!
Süper Lig’in devleri Diyarbakır duvarlarında: Gören telefonuna sarılıyor!
İçeriği Görüntüle

TFF 1. Lig'in 5. haftasında Pendikspor, Diyarbakır Stadyumu’nda Amedspor’a 2-1 mağlup oldu. Maç sonu basın toplantısında açıklamalarda bulunan Pendikspor Yardımcı Antrenörü Eren Şafak’ın Diyarbakır sözleri dikkat çekti.

Amedspor Pendikspor Maçı

“DOĞUNUN PARİS’İ”
Şafak’ın açıklaması şöyle: “Başarılar diliyorum, bizim bir an önce kendimize çekidüzen vermemiz gerekiyor. Harika, müthiş bir atmosfer vardı. Bu tür yerlerin ligde olması daha iyi olur. Her türlü düşünce ile alakalı, ihtiyacı var çünkü bu şehrin. Sürekli söylenir, doğunun Paris’i diye. İnşallah Allah da gönüllerine göre verir” diye konuştu.

Kaynak: İHA