TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak büyük bir başarıya imza atan ve Süper Lig'e yükselen Amedspor'un bayrağı, İstanbul’un simge yapılarından Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.

POLİS EKİPLERİNDEN KÖPRÜDE SIKI GÜVENLİK TEDBİRİ

Bayrağın asılmasının hemen ardından İstanbul Emniyet Müdürlüğü bölgede güvenlik önlemleri aldı. Amedspor bayrağına yönelik olası bir sabote girişimi veya izinsiz müdahale ihtimalini göz önünde bulunduran emniyet güçleri nöbet tuttu.

RESMİ İZİN SÜRECİ NASIL İŞLİYOR?

Süper Lig'e yükselen veya kendi liginde şampiyonluk yaşayan Anadolu takımlarının köprülerde bayrak dalgalandırması, belirli yasal prosedürlere bağlı olarak yürütülüyor.

Kulüp yönetimleri ya da resmi taraftar dernekleri, bu kutlama için doğrudan Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü'ne (KGM) yazılı dilekçe ile başvuruyor.

2 GÜN ASILI KALIYOR

Amedspor taraftarlarının İstanbul hayali gerçek oldu!
Amedspor taraftarlarının İstanbul hayali gerçek oldu!
İçeriği Görüntüle

Prosedür gereği köprüye asılan bayraklar, genellikle 2 gün boyunca asılı kaldıktan sonra görevliler tarafından güvenli bir şekilde sökülüyor.

Muhabir: Devrim AKTÜRK