2. Lig Kırmızı Grup’ta sezonu tamamlayan Vanspor, play-offlarda gerilerden gelerek finale kadar çıkmayı başardı ve oradan da Batman Petrolspor’u penaltılardan eleyerek şampiyon oldu. Böylece Vanspor 1. Lig’e çıkmayı başarırken, kulüp bölge takımlarına da sevgilerini dile getirerek paylaşım yaptı, yalnızca 1 takıma yer vermedi.

Vanspor’un şampiyonu Mücadele’ye konuştu: Amedspor’u unutmadı!
Vanspor’un şampiyonu Mücadele’ye konuştu: Amedspor’u unutmadı!
İçeriği Görüntüle

TÜM TAKIMLARA SARILDI: 1’İ HARİÇ

Amedspor’da akademi hareketliliği: Seçmelerde son viraja girildi!
Amedspor’da akademi hareketliliği: Seçmelerde son viraja girildi!
İçeriği Görüntüle

Vanspor; sezonu şampiyon olarak tamamladıktan sonra paylaştığı görselde “Bu zafer hepimizin” derken, tüm takımların sarıldıkları görseli paylaştı. Bu görselde Amedspor, Batman Petrolspor, 12 Bingölspor, Mardinspor Ve Muşspor’a yer verilirken; 1. Lig’de mücadele eden Iğdır FK’nın ise yer almaması dikkatlerden kaçmadı. İşte o görsel:

Muhabir: Onurcan GÜLER