Diyarbakır Surlarında "Hasırevi Projesi" hayata geçirildi
Diyarbakır Surlarında "Hasırevi Projesi" hayata geçirildi
İçeriği Görüntüle

12 Ekim 2025 tarihinde Ankara'dan Diyarbakır'a seyahat etmeyi planlayan bir yolcu, hava muhalefeti nedeniyle başlayan ve zincirleme bir organizasyon bozukluğuna dönüşen süreçte mağduriyet yaşadığını iddia etti.

Mehmet isimli vatandaş, yaşadığı çile dolu anları anlattı ve ilgili havayolu şirketinden resmi özür ile tazminat talebinde bulundu.

ÖNCE KAYSERİ'YE YÖNLENDİRME, SONRA İPTAL

Yolcu Mehmet, uçuşlarının hava şartları nedeniyle Diyarbakır'a iniş yapamayınca önce Kayseri'ye yönlendirildiğini belirtti. Kayseri'de yaşananları şu sözlerle aktardı: "Yeterli bilgilendirme yapılmadı, muhatap bulmakta zorlandık. Uzun süre bekletildik ve yolculara verilen bir sandviç için yaklaşık 2 saat sıra beklememiz gerekti."

Hava koşulları düzelmemesine rağmen tekrar sefere başlandığını ve 3 saatlik ikinci bir yolculuğun ardından uçağın bu kez de Diyarbakır'a inemeyerek Ankara'ya geri döndüğünü ifade etti.

ORGANİZASYON BOZUKLUĞU OTELDE DEVAM ETTİ

Ankara'ya dönüşün ardından yolcuların düzensiz bir şekilde otele yönlendirildiğini söyleyen Mehmet, "Otelde oda almak için yaklaşık 1 saat daha sırada bekletildik ve yine doğru düzgün bir açıklama yapılmadı. Yaşadığım mağduriyet dün başladı ve halen devam ediyor" dedi.

Vatandaş yaşadığı mağduriyetin telafi edilmesi talebinde bulunurken, Diyarbakır’a uçuşlarda yaşanan problemlerin son dönemlerde artmaya başlaması dikkatlerden kaçmadı.

Muhabir: Fatih SURUÇ