Tokat’a ait bir otobüs firmasıyla ilgili olarak bir yolcu, hem Marmaris-Tokat seferinde mola yerinde unutulduğunu hem de dönüş seferinde aktarmalı yolculuğa mecbur bırakıldığını belirterek firmadan bilet ücretinin iadesini ve sorumlular hakkında işlem yapılmasını talep ediyor.
YOLCU KAYSERİ'DE UNUTULDU
Mağdur yolcunun ifadelerine göre, ilk olay 25 Kasım 2025 tarihinde Marmaris'ten Tokat merkeze yapılan yolculuk sırasında yaşandı.
Yolcu, Kayseri'de verilen mola sırasında otobüsten indi. İddiaya göre, şoför ve muavin araçta yolcu sayımı yapmadan ve hiçbir kontrol gerçekleştirmeden yolcu olmadan hareket etti.
Mola yerinde unutulan yolcu, Tokat'a kendi imkanlarıyla ulaşmak zorunda kaldı.
ZORUNLU AKTARMA YAPTI, DİYARBAKIR OTOBÜSÜNE BİNDİ
Yaşanan ilk olaya rağmen aynı firmayı tercih eden yolcu, 01 Aralık 2025 tarihindeki Tokat merkezden Marmaris'e dönüş yolculuğunda da yeni bir sorunla karşılaştı.
Firma, Marmaris'e direkt yolcu olmadığı gerekçesiyle yolcuyu, Diyarbakır arabasına aktarmalı olarak yönlendirdi.
Yolcu, hem gidişteki unutulma hem de dönüşteki aktarmaya mecbur bırakılma nedeniyle kendini "sahipsiz ve değersiz" hissettiğini, firmanın yolcu güvenliği ve konforunu önemsemediğini belirterek büyük pişmanlık duyduğunu dile getirdi.
Yolcu, yaşadığı bu zincirleme mağduriyetler gerekçesiyle ödediği bilet ücretinin iadesini talep etti.




