2. Lig’de mücadele edecek olan Ankaragücü, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF)’ye başvuruda bulundu. Haber Ankara'ya göre, kulüp önümüzdeki sezonda kadrosunda yabancı futbolcu oynatabilmek için federasyona dilekçe verdi.

2. LİG’DE YABANCI OYNATMAK YOK

Süper Lig’in devleri Diyarbakır duvarlarında: Gören telefonuna sarılıyor!
Süper Lig’in devleri Diyarbakır duvarlarında: Gören telefonuna sarılıyor!
İçeriği Görüntüle

Süper Lig ve 1. Lig dışındaki liglerde yabancı futbolcu oynatmak bulunmuyor. Bu sebepten ötürü başkent temsilcisi de federasyona başvuruda bulundu.

Kaynak: Haber Merkezi