Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Basın ve İletişim Bürosu, Türkiye genelindeki 30 büyükşehir belediyesinin sosyal medya performanslarının karşılaştırıldığı raporda, birçok metropolü geride bırakarak 4’üncü sıraya yerleşti.
DİYARBAKIR BÜYÜKŞEHİR 42ÜNCÜ SIRAYA YERLEŞTİ
Türkiye genelindeki 30 büyükşehir belediyesinin sosyal medya performanslarının karşılaştırıldığı medya takip sistemi Ajans Press’in hazırladığı raporda Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Basın ve İletişim Bürosu, X, Instagram ve Facebook toplamında 256 bin 257 etkileşimle 4’üncü sıraya yerleşerek birçok büyükşehri geride bıraktı.
229 bini aşan Instagram etkileşimi, belediyenin görsel içerik üretimi ve toplumsal temasını dijital mecraya doğru yönlendiren stratejilerinin karşılık buluyor. X’te 12 bini aşkın, Facebook’ta ise 15 bin civarında etkileşim alan belediye, üç platformda da istikrarlı bir ilgi yakalamış durumda. Diyarbakır Büyükşehir Belediyesinin bu başarısını herhangi bir reklam kampanyası yürütmeden, tamamen kendi imkânlarıyla elde etti.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesinin dijital iletişimde elde ettiği bu yükseliş, şehirde hayata geçirilen projelerin ve hizmetlerin geniş kitlelere duyurulmasında sosyal medyanın etkili bir araç olarak kullanıldığını doğruluyor.
Raporda sunulan veriler, Diyarbakır’ın sadece bölgesel değil ulusal ölçekte de dijital görünürlüğünü artırdığını ortaya koyuyor.




