Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, birçok alanda toplamda 17 kişilik alım yapılacağını duyurdu. Peki, alımların detayları nelerdir?
HANGİ MESLEKLERDE ALIM YAPILACAK?
Büyükşehir Belediyesi tarafından 1 otobüs şoförü, 3 temizlik görevlisi, 2 beden işçisi, 1 özel güvenlik görevlisi, 5 büro işçisi, 4 halkla ilişkiler görevlisi ve 1 kaçak su kontrol elemanı alımı yapılacağı duyuruldu.
BAŞVURULAR NE ZAMAN YAPILACAK?
Başvuru tarihleri olarak 5 / 7 Mayıs 2025 tarihleri duyurulurken, yarın (7 Mayıs) 17.00’a kadar başvuru süresi geçerli olacak. Başvuru adres olarak kariyer.diyarbakir.bel.tr adresi duyuruldu.
Başvurular değerlendirildikten sonra uygun görülen adayların 8 Mayıs 12 Mayıs 2025 tarihleri arasında görüşmeye davet edileceği açıklandı.
GENEL ŞARTLAR NELER?
1-Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2- Çalışmaya engel sağlık sorunu bulunmamak.
3-Türk Ceza Kanunu'nun 53. Maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı 1 yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı işlenen suçlar, Anayasal düzene ve düzenin işleyişine karşı suçlar, cinsel saldırı veya çocuğun cinsel istismarı, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma ve kaçakçılık suçundan mahkûm olmamak.
4-Kamu haklarından mahrum olmamak.
5-Askerlik çağına gelmiş ise Muvazzaf Askerlik hizmetini yapmış, ertelemiş ya da yedek sınıfa geçirilmiş olmak.
6-Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek, vardiyalı sistemde çalışabilecek, insan ilişkisi ve iletişimi iyi, kurumsal kimliği taşıyabilecek özelliklere sahip olmak.
İŞE GİRİŞ İÇİN GEREKLİ BELGELER NELER?
Başvuruların ardında işe giriş için gerekli belgeler şu şekilde:
1-Kimlik fotokopisi
2-Ehliyet fotokopisi
3-Fotoğraf (2 Adet)
4-Adli Sicil Kaydı ve Askerlik ile İlişkisizlik Belgesi
5-Aile tablosu (Nüfus Kayıt Örneği)
6-Öğrenim Belgesi (Diploma Fotokopisi veya e-Devlet çıktısı)