Hatice E. isimli bir vatandaş, 26 Eylül 2025 tarihinde yaşadığı araç kiralama mağduriyetini dile getirdi. İstanbul Beyoğlu'nda faaliyet gösteren bir araç kiralama firmasının şubesiyle iletişime geçen Hatice E., Peugeot marka bir araç kiralamak için 25 bin 300 TL ödeme yaptığını belirtti.

ÖDEME SONRASI İLETİŞİM KESİLDİ

İddiaya göre, Hatice E.'ye kiraladığı aracı Diyarbakır'da teslim edecekleri bilgisi verildi ve bir fatura numarası iletildi. Ancak, ödemeyi yapar yapmaz firma ile tüm iletişim kanalları kesildi.

Mağduriyetini dile getiren Hatice E., "Ödemenin ardından ne telefonlara ne de diğer iletişim kanallarına ulaşabiliyorum; hiçbir şekilde geri dönüş alamadım" dedi.

İşlemin sözleşme kapsamında yapıldığının söylendiğini ancak ödeme sonrasında karşısında hiçbir muhatap bulamadığını ifade etti.

MAĞDUR OLDU: YASAL YOLLARA BAŞVURACAĞIM DEDİ

Hayatında ilk kez böyle bir durumla karşılaştığını belirten Hatice E., yaşadığı mağduriyetin acilen giderilmesini talep ediyor. Kurumsal bir firma olduğunu düşündüğü bu işletmeden, ödediği 25 bin 300 TL'nin tarafına iade edilmesini beklediğini söyledi.

Öte yandan yaşanan bu durum, araç kiralama işlemlerinde güvenilirliğin ve teyidin önemini bir kez daha ortaya koyarken, Hatice E.'nin mağduriyetinin nasıl çözüleceği merak konusu oldu.

Diyarbakır'daki TOKİ konutları tamamlandı: Teslim ediliyor!
Diyarbakır'daki TOKİ konutları tamamlandı: Teslim ediliyor!
İçeriği Görüntüle

Vatandaş, yasal yollara başvurmaya hazırlanıyor.

Muhabir: Fatih SURUÇ