21 Aralık 2025 tarihi için Diyarbakır–İstanbul–Viyana uçuşuna bilet alan yolcu, yaşadığı mağduriyeti dile getirdi.
“10 SAAT BOYUNCA BEKLEMEK ZORUNDA BIRAKILIYORUM”
Mağdur yolcu, yaşadığı sorunu şu sözlerle açıkladı:
“Bileti satın alırken özellikle havaalanında en az bekleme süresi olsun diye aktarmalar arası yaklaşık 2 saat olacak şekilde ve valizlerimin direkt transfer edileceği bir uçuş seçerek, bu nedenle de daha yüksek ücret ödedim.
05 Aralık 2025 tarihinde ise saat 18:48’de tarafıma bir mesaj gelerek, 21 Aralık 2025 tarihli Diyarbakır–İstanbul uçuşumun ve devamındaki Viyana uçuşumun 22.12.2025 saat 08:40’a alındığı bildirildi.
Bu değişiklik nedeniyle bir gün kaybım oluştuğu gibi, yaklaşık 10 saat boyunca havaalanında valizlerimle beklemek zorunda bırakılıyorum. Bu bileti 10 bin 450 TL ödeyerek almıştım.
“HİÇBİR ÇÖZÜM SUNULMADI”
Yaşadığım mağduriyet üzerine müşteri hizmetlerini aradığımda uçuş değişikliğinin olabileceğini, bu konuda bir işlem yapamayacaklarını, mağduriyetim için Genel Müdürlüğü aramam gerektiğini söylediler. Genel Müdürlüğü aradığımda ise şikayetleri buradan almadıklarını ifade ettiler ve sonuç olarak hiçbir şekilde çözüm sunulmadı.
Eski satın aldığım tarihe uygun şekilde uçuşlarımın tekrar düzenlenmesini, bu mümkün değilse havaalanında uzun süre beklemem nedeniyle otel konaklamamın karşılanmasını ve fazla ödediğim tutarın iadesini talep ediyorum. Yaşadığım zaman kaybı ve mağduriyetimin giderilmesini istiyorum” dedi.




