TFF 1. Lig’de sergilediği üstün performansın ardından şampiyonluk ipini göğüsleyerek Süper Lig’e yükselme başarısı gösteren Amedspor, bu tarihi zaferini İstanbul’un en ikonik simgelerinden birinde taçlandırdı.
Yeşil-kırmızı renkler, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanmaya başladı.
ENGELLER AŞILDI GELENEK YERİNİ BULDU
Türkiye futbolunda bir klasik haline gelen ve üst lige yükselen takımları onurlandırmayı amaçlayan bu gelenek, Amedspor için oldukça sancılı bir sürece sahne olmuştu.
Diğer şampiyon kulüplerin bayrakları köprülerde hızla yerini alırken, Amedspor taraftarlarının bu talebi birçok engelle karşılaşmıştı. Ancak taraftarların ısrarlı bekleyişi ve girişimleri sonuç verdi. Geç de olsa asılan bayrak, yeşil-kırmızılı camiada coşku ve gurur dalgası oluşturdu.
İşte o görüntüler:
İstanbul Boğazı yeşil-kırmızı!
— Mücadele (@MucadeleGzt) June 22, 2026
Amedspor bayrağı, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı!
pic.twitter.com/ZZrvTL2AY5





