Diyarbakır Büyükşehir Belediyesinde çalıştırılmak üzere alım yapılacağı duyuruldu. 25 kişilik personel alımı yapılacağına dair ilan duyurulurken, başvuruların detayları da belli oldu.

25 KİŞİLİK ALIM YAPILACAK: BAŞVURULAR NE ZAMAN?

22 Mayıs / 26 Mayıs 2025 tarihleri arasında saat 08.’den 17.00’a kadar devam edecek olan başvurular, kariyer.diyarbakir.bel.tr adresinden gerçekleştirilecek.

Başvuruların değerlendirilmesinin ardından uygun görülen adayların 27 Mayıs / 30 Mayıs 2025 tarihleri arasında görüşmeye davet edileceği duyuruldu.

HANGİ MESLEKLERDEN ALIM YAPILACAK?

Personel alımı yapılacak olan alanlar arasında Kamyon Şoförü (1), Halkla İlişkiler Görevlisi (12), Beden İşçisi (4) Formen (2), Otobüs Şoförü (2) ve Temizlik Görevlisi (4) olmak üzere toplamda 25 kişilik alım duyuruldu.

GENEL ŞARTLAR NELERDİR?

Başvurularda aranılan genel şartlar şu şekilde:

1-Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.

2- Çalışmaya engel sağlık sorunu bulunmamak.

Sırrı merak ediliyordu: Diyarbakır’daki fotoğrafın nasıl çekildiği ortaya çıktı! Sırrı merak ediliyordu: Diyarbakır’daki fotoğrafın nasıl çekildiği ortaya çıktı!

3-Türk Ceza Kanunu'nun 53. Maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı 1 yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı işlenen suçlar, Anayasal düzene ve düzenin işleyişine karşı suçlar, cinsel saldırı veya çocuğun cinsel istismarı, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma ve kaçakçılık suçundan mahkûm olmamak.

4-Kamu haklarından mahrum olmamak.

5-Askerlik çağına gelmiş ise Muvazzaf Askerlik hizmetini yapmış, ertelemiş ya da yedek sınıfa geçirilmiş olmak.

6-Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek, vardiyalı sistemde çalışabilecek, insan ilişkisi ve iletişimi iyi, kurumsal kimliği taşıyabilecek özelliklere sahip olmak.

İŞE GİRİŞTE GEREKLİ BELGELER NELER?

İşe giriş için gerekli belgeler şu şekilde:

1-Kimlik fotokopisi

2-Ehliyet Fotokopisi

4-Fotoğraf (2 Adet)

5-Adli Sicil Kaydı Ve Askerlik ile İlişiksizlik Belgesi

6-Aile tablosu (Nüfus Kayıt Örneği)

7-Öğrenim Belgesi (Diploma Fotokopisi veya E-Devlet Çıktısı)

İş başvuruları ve başvuru değerlendirmelerinin sadece kariyer.diyarbakir.bel.tr web adresinden yapılacağı açıklanırken, yüz yüze başvuruların kabul edilmeyeceği de açıklandı.

Muhabir: Onurcan GÜLER