Ergani ilçesinde faaliyet gösterdiği belirtilen bir işletme, toplu peynir siparişi veren bir tüketiciyi mağdur ettiği iddiasıyla gündemde. İnternet üzerinden ulaşılan kampanyalı ürünler için yaklaşık 3 bin TL ödeme yapan tüketici, gelen ürünlerin bozuk ve sağlıksız olduğunu belirterek ücret iadesi talep etti.
GELEN ÜRÜNLER KÜFLÜ VE KOKMUŞ ÇIKTI
Mağduriyetini dile getiren Soner isimli tüketici, toplu halde sipariş ettiği ve kredi kartıyla ödeme yaptığını, aralarında tereyağı ve krem peynirlerin de bulunduğu 14 çeşit ürün eline ulaştığında şok yaşadı. Tüketici, ürünlerin büyük bir kısmında yoğun koku, küflenme ve belirgin renk değişikliği olduğunu fark etti. Gıda güvenliğini tehlikeye atan bu durum üzerine hemen işletmeye ulaştı.

FİRMA: "İSTEDİĞİNİZİ YAPIN" DEDİ
Ürünlerin bozuk olduğunu yazışmalarıyla firmaya bildiren tüketici, karşılaştığı tutumla ikinci bir hayal kırıklığı yaşadı. Tüketicinin iddiasına göre, firma ürünlerin bozuk olduğunu kabul etmedi ve iade talebini reddetti.
Tüketicinin şikayet edeceğini belirtmesi üzerine ise "istediğinizi yapın" şeklinde tamamen ilgisiz ve sorumsuz bir cevap verdi.
YETKİLİLERE ÇAĞRI
Mağdur, ödediği yüksek tutarın karşılığında tüketilebilir bir ürün alamadığı gibi, bir müşteri olarak da ciddiye alınmamasından dert yandı ve firmanın gıda güvenliği ve ticari uygulamalarının ilgili makamlar tarafından ivedilikle incelenmesini talep etti.



